Пошуковий запит: (<.>A=Sikaliuk A$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Perminova V. A. Vocational training of future economists as the potential of the development of the country: problems, solutions [Електронний ресурс] / V. A. Perminova, A. I. Sikaliuk, S. V. Lytvyn // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 2. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_2_8 Досліджено стан професійної підготовки майбутніх економістів у контексті їх потенційної значущості для розвитку країни. На основі аналізу досвіду професійної підготовки зарубіжних країн і України визначено основні проблеми та запропоновано можливі варіанти їх розв'язання. Проаналізовано Державний освітній стандарт та відповідність норм державного замовлення реальним потребам суспільства і економіки. Акцентовано увагу на теорії людських ресурсів як особистого інвестування майбутнього фахівця в освіту, як запоруки інвестування в особистий добробут і добробут країни в цілому.
|
2. |
Perminova V. A. Open educational environment as an integral part of innovative education [Електронний ресурс] / V. A. Perminova, A. I. Sikaliuk, S. V. Lytvyn // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 1(2). - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_1(2)__15 Мета дослідження - здійснення пошуку єдності між соціальними потребами в галузі освіти на різних рівнях, а також потребою освітян в розвитку найбільш цінних в змістовному і методологічному аспектах напрямках інноваційної діяльності - в ефективному використанні відкритого освітнього середовища.
|
3. |
Sikaliuk A. Situational methodology as multifaceted pedagogical tool of influence on the formation of socio-ethical values of future managers-economists in higher schools of Ukraine and Germany [Електронний ресурс] / A. Sikaliuk // Порівняльна професійна педагогіка. - 2014. - № 4(2). - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2014_4(2)__17
|
4. |
Lytvyn S. V. Esp teaching: teacher as a facilitator [Електронний ресурс] / S. V. Lytvyn, V. A. Perminova, A. I. Sikaliuk // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 156. - С. 81-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_156_21
|
5. |
Perminova V. The use of active teaching methods in forming the professional language competence of students [Електронний ресурс] / V. Perminova, A. Sikaliuk, O. Shenderuk // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2021. - Вип. 1. - С. 320-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2021_1_64
|
6. |
Sikaliuk A. I. Teaching foreign languages in non-linguistic higher education institutions: "storytelling” technology [Електронний ресурс] / A. I. Sikaliuk, V. A. Perminova // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 9(3). - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_9(3)__18
|
7. |
Perminova V. A. Interiorization of knowledge in vocational training as a part of teaching strategy [Електронний ресурс] / V. A. Perminova, A. І. Sikaliuk // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 21(3). - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_21(3)__15
|
8. |
Lytvyn S. Teaching foreign language to students in multilevel groups [Електронний ресурс] / S. Lytvyn, A. Sikaliuk, V. Perminova // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 14-15. - С. 191-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnuchkpn_2021_14-15_36
|